Un nou an scolar...


A venit si noul an scolar.Pai observ multe simplificari in orarul scolar nu mai se fac multe ore inutile care nu faceau nimic mai mult decat sa ne mareasca media generala ceea ce nu era deloc rau.Sa speram ca noul an va fi unul mai disciplinat, ordonat si cu multe beneficii de ambele parti (elevi, profesori)Prima zi de scoala a fost cea mai interesanta zi, mi-am revazut colegii si am tras cu ochiul asupra noilor "boboci" cu care o sa ne impartim "spatiul" in scoala.Am revazut'o pe doamna diriginta, ne-a revazut si ea pe noi bineinteles ne-am dus in clasa si am primit noul orar provizoriu.Tot ce avem de facut e sa "ne punem cu burta pe carte".Asa ca gata cu prostiile ca anul viitor dam si noi bacul.Hai spor la invatat !

3 comentarii:

Ai dreptate scoala a inceput si trebuie sa ne punem cu burta pe carte la anu avem bacu spor la invatat.

 

un nou an...."oare" cum va fi?...9

 

am ajuns si noi in a 11 a trec anii cam repede