~Strans din dinti...transpiratie "moderata"


Zi de august, cald , vara la 28 de grade.Ce-i de facut?Chemi doi prieteni la film.Zis si facut.Intram in Lotus Center cu gandul sa mergem la un film.Pana acum totul e bine insa un prieten de-al meu (Andrei) vrea sa cumpere unei fete un cadou mai pe "buzunarul sau" ca sa zic asa, si...la ce se gandeste el?"Frate...de ce sa'l cumpar cand pot la fel de usor sa'l "ciordesc" ? Nu i-a trebuit mult pana planul a si fost pus in aplicare...oricum cautam un pic de "adrenaline rush" si ne-am gandit ca nu-i o idee rea (cand defapt...stiti voi ).Intra el in magazinul Diverta, ia un ursulet, rupe eticheta si avand blugi largi pe el il indeasa la...zona chilotilor ( nu stiu care e denumirea stiintifica prefer sa utilizez denumiri mai "old school" pe la noi...langa "Domn' capitan... daca ma intelegeti ). Ok iesim din magazin, iesim afara scoate ursuletul afara si il baga in plasa, insa el avea vreo 500 roni la indemana insa stiti voi cum sunt romanii, tot timpu' gasesc o alternativa daca scapa "mai ieftin".Bun, intram inapoi in Mall si mergem la casa de bilete si sa asteptam inceperea filmului.Ne-am procurat biletele si ne-am hotarat sa ne luam ceva de baut, insa nu de la cinema ca era mult mai scump, ci din Carrefour unde era considerabil mai ieftin.Nici aici nu ne-am potolit "inhatand" prin aceeasi metoda un energizant de 8 lei (8 lei amarati..atat de zgarciti am fost), pe langa el am mai cumparat 2 sucuri mai ieftine sa nu parem suspiciosi.Noi radeam ne distram nu aveam treaba...pana iesim din magazin, aici urmeaza partea "transpirata si adrenalina adevarata" nu reusim sa facem 2 metri inafara magazinului ca ne si inhata 2 angajati de la Security. Ne duc intr-o camera 4x4 metri si ne aliniaza la perete perchezitiionandu'ne pe fiecare in parte, si ne-au dat o alternativa : Sa sune parintii sau jandarmii...ma gandeam eu "pai oricum daca suna astia jandarmii tot trebuie sa afle si parintii"..unul dintre prietenii mei a inceput sa joace teatru si sa planga in fata lor spunandu'le ca tatal sau a facut kick box 20 de ani (ceea ce e adevarat) si ca il omoara daca afla.Dupa multe minute de transpiratie si de "luat de date" stiti care e vesnica alternativa in Romania nu?Fratilor am ajuns la "spaga" la mita...am dat 200 roni mita si am plecat linistiti ajungand cu 2 minute inaintea de inceperea filmului (si da...si ursuletul a fost confiscat pana la urma).Si asa am mers la film, fara suc, fara urs, fara chef de film (adrenalina si-a atins punctul culminant). A fost o vara..."beton"


3 comentarii:

nici asta nu a avut noroc

 

daca te-ar fi intrebat unde faci scoala sper ca evitai raspunsul corect :)

 

:))::))..bata`va norocu..voi cu 500 ron la voi v`ati zgarcit la 500 de mii vechi cat o fost ursuletu si energizantu`...