~Echipamente Pre-Press

~Sa incepem cu sfarsitul inceputului, stai... ce?Cu inceputul vroiam sa "zic" (scriu). De ce oare am avea nevoie pentru a tipari sau a realiza o revista,un pliant si asa mai departe.Nu ma pricep in domeniu (cel putin nu inca) dar pe viitor promit sa fiu mai "responsabil" incat sa'mi "echipez" cerebelul si cu genul asta de informatii.Dupa parerea mea (si a google'ului bineinteles) echipamentele de care am avea nevoie sunt:



PC (Personal Computer) : cred ca este si "piatra de temelie" a acestei activitati:











De un aparat foto digital (cu ajutorul caruia obtinem sa zicem
"materia prima" ) :














Si o imprimanta "traditionala" for amators like us :












Am mai gasit si urmatoarele aparate (destul de industriale as zice hehe ) :
~Acestea nu sunt tocmai comune cu ceea ce stim si folosim majoritatea (pc, camera foto , scanner) sunt chiar aparate de uz "in masa".O sa le dau denumirile :Light Control Station And Color Viewer (traducand exact titlul ar insemna "Statia de controlare a luminii si de display al culorii" insa banuiesc ca i se spune total diferit in termenii nostrii de "bastina", urmatorul aparat se numeste "Equipment for printing room" (echipamentul pentru printare),"Exposure Zeus for presensitized plates" (banuiesc ca are legatura cu "matritele" revistelor pliantelor s.a ) si ultimul dar nu cel din urma "Plate processing machines CTP and violet" (nu stiu cu ce se "mananca" si decat sa scriu baliverne regretabile prefer sa "tac" din tastatura ). Am gasit mult mai multe dar cele cu care suntem familiarizati noi sunt cele postate de mine mai sus.Hai gata cu teambuildingu'.Treceti la sampling!