~Toamna Oradeana

~Toamna oradeana...pai ce sa va spun eu, am fost la toamna oradeana in ziua de sambata 12 octombrie (cred ca era 12 nu stiu sigur) insa nu am fost ca sa vad cine canta sau sa ma uit la artificii am fost cu ai mei (ai mei fiind prietenii mei) pentru ca era aglomeratie si sa ne amestecam si noi prin multime.A fost foarte ok in schimb ne-am simtit bine, cluburile au fost pline, toata lumea a fost pusa pe distractie, au fost si cateva altercatii insa politia nu si-a facut deloc treaba ca de obicei au fost prea ocupati sa amendeze soferii care parcau neregulamentar.A fost un eveniment binevenit care a facut romanii sa uite pentru cateva ore unde traiesc si cum traiesc (bine, aceasta afirmatie nu e valabila pentru toti dar majoritatea se regasesc in afirmatia asta).In concluzie: am fost, am vazut, si-am venit acasa.Postez si un scurt video cu artificiile pentru care sunt sigur ca primaria a achitat o suma considerabila de bani.
~Enjoy !