~Roman erou la New York...

~Erou la New York: Un roman a salvat viata unui baiat de 4 ani, captiv intr-un apartament in flacari -

VEZI VIDEO - http://www.ziua.net/news.php?id=40323&data=2009-10-02


Un tanar roman a devenit erou la New York, dupa ce a salvat un baietel de patru ani dintr-un incendiu. Postul de televiziune Fox News a difuzat un amplu reportaj cu Horia Cretan, pe care l-a supranumit "Bunul Samaritean". Invitat in studio, Horia a recunoscut ca si-a salvat si sora dintr-un incendiu, in urma cu multi ani, pe cand locuia in Romania, potrivit RealitateaTv.
Horia Cretan era in magazinul lui din cartierul newyorkez Bronx, cand a auzit tipetele disperate ale unui baietel care locuia la etajul patru. Nu a stat nici o clipa pe ganduri si a sarit imediat in ajutorul micutului. "Am spart geamul locuintei, am incercat sa il ajut pe un batran, care era deja in casa, nu a vrut sa iasa afara, nu avea sens, cred ca era foarte speriat, nu facea decat sa tipe dupa ajutor, atunci am spart fereastra, ca sa fiu sigur ca fumul iese din apartament si l-am vazut pe baietelul de care vorbea. Era un baietel la fereastra de vis-a-vis, care respira printr-o spartura a geamului. Nu se simtea prea bine, i-am strigat sa respire si i-am deschis fereastra", a declarat Horia Cretan, potrivit sursei citate.
Horia a scos copilul din camera plina de fum si flacari si i-a facut respiratie artificiala, pana cand baietelul si-a revenit. Apoi l-a coborit pe scara de incendiu si a asteptat venirea ambulantei. Nici cand povesteste, romanul nu-si pune problema ca putea sa moara in incercarea de a salva doi oameni.