~Photshop retouching...

~Sa va fac un simplu tutorial pe care toata lumea poate sa il puna in aplicare.



After retouch Before retouch

I
nstrumente folosite:

Spot healing brush (pentru inlaturarea semnelor de nastere,cosurilor etc)
Am folosit liquify cu care am facut niste modele, nici eu nu stiu ce sunt defapt, da bine pe "micul ecran"
Am folosit un surface blur pentru a'i netezi suprafata pielii.
Si ultimul tool insa nu cel din urma am editat in quick mask mode culoarea parului dandu'i un efect mai "angelic".

Hai ca va eXplic si pasii:

1. In prima "faza" trebuie sa remodelam nasul astfel incat sa ii dea un aspect mult mai placut.Pentru aceasta operatie avem nevoie de "Smudge tool".

2.In a doua faza sau al doilea pas selectam "Quick mask tool" si utilizam "Brush tool

3.In faza a treia dupa ce am terminat de selectat parul dam click pe edit in standard mode si vom obtine o selectie a parului.Mergem la Select-Inverse

4.Dupa inversarea selectiei putem sa ne jucam cu culoarea parului prin intermediul optiunii Image -> Adjustments -> Hue and Saturation

~Mult noroc ! Imposibil sa nu reusiti.

1 comentarii:

baa ce skin ii asta? :)))